Mimo wielu problemów z którymi musiał radzić sobie zespół Virgin Racing, Lucas di Grassi, drugi kierowca zespołu, w wywiadzie dla serwisu autosport.com zapewnił, że brytyjska ekipa mimo niewielkiego przebiegu, sporo dowiedziała się o VR-01.
Jednocześnie Brazylijczyk określił dość jasno cele zespołu podczas pierwszej części sezonu - „Naszym głównym celem jest oczywiście ukończenie wyścigu. Potem, zrobienie tego z dobrym rezultatem”.Partner Timo Glocka dodał również, że otwierający sezon wyścig w Bahrajnie będzie sporym wyzwaniem. „Bahrajn to tor, gdzie hamulce zużywają się bardzo mocno. Ustawienia będę zupełnie inne od znanych nam dotychczas, nie mamy więc danych, aby przewidzieć konieczne zmiany. To będzie dla nas trudne, ale z pewnością sobie poradzimy”.
02.03.2010 16:11
0
Button: "„Możemy mieć także zespoły, które nie są tak konkurencyjne i które będą próbowały tak szalonych strategii jak zjazd do alei serwisowej po pierwszym okrążeniu z nadzieją na przetrwanie do końca wyścigu...." kontrowersyjna taktyka o której wspomniał Jenson pasuje jak ulał dla VR
02.03.2010 16:15
0
No nie wiem, na pierwszym okrążeniu dziwne? To mówi mistrz? No chyba ze wyscig będzie rospoczynał samochód bezpieczeńśtwa
02.03.2010 16:18
0
Realiści :)
02.03.2010 16:36
0
2.: dlaczego dziwne? Rozważ taką sytuacje: Jakiś średni zespół - u Buttona słabszy, dostaje się fartem do Q3. Co wtedy robi? Może zrobić tak: Jedzie w Q3 na miękkiej mieszance, doskonale wiedząc, że miękka mieszanka na początku wyścigu z dużym obciążeniem paliwa bardzo szybko będzie się zużywać (z reguły tak było). Tak jak mówiłem, startuje na miękkiej, zdobywa wysoką pozycję w qualu wyprzedzając lepsze bolidy (z reguły miękkie lepiej trzymały jak twardsze na krótszych przejazdach). Odnotowują sukces w qualu. Wszyscy o nich mówią :) Tylko co potem? Przecież te miękkie opony przy pełnym obciążeniu raz dwa się zużyją... zatem zjeżdżają do boksów na pierwszym kółku, zmieniają opony. Potem wyjeżdżają z PITStopu i unikają tłoku, który zawsze panuje na pierwszych kółkach.. Mają pusty tor i niwelują stratę... regulamin wypełniony - dwie mieszanki użyte, mogą liczyć, że z jednym Pitem dojadą do mety (wg mnie, mało realne). Wydaje mi się, że taka strategia jest możliwa....
02.03.2010 16:38
0
Oczywiście ta strategia ma tylko wtedy sens gdy obowiązuje zapis w regulaminie, ze trzeba startować do wyścigu na tej mieszance co w Q3.
02.03.2010 16:45
0
Oj, wydaje mi się, że nawet taki cel może być z początku zbyt trudny do osiągnięcia..
02.03.2010 17:10
0
Będą zagrożeniem dla siebie i innych. Taki niesprawdzony bolid może spowodować festiwal czerwonych flag, przy którym incydent z odpadającą sprężyną Brown GP to pikuś.
02.03.2010 17:14
0
4.matwit i tak niema specjalnego sęsu bo nawet jeśli masz niewielką stratę to i tak jesteś na końcu, a wyprzedzanie w f1 jak wszyscy wiedzą jest bardzo trudne. A później będzie miał za dużą strate żeby po pitstopie przeskoczyc do przodu. Jest to możliwe, ale tak mało prawdopodobne że to nie jest możliwe:)
02.03.2010 17:28
0
obstawiam że nie ukończą GP bahrainu
02.03.2010 18:40
0
Nikt nie będzie zjeżdżał na pierwszych okrążeniach chyba że pojawi się jakiś defekcik :) Albo też nie będzie zjeżdżał bo tych okrążeń nawet nie zacznie.
02.03.2010 18:41
0
..., żeby zmienić gumy po pierwszym kółku, trzeba wpierw to okrążenie przejechać ...można ukończyć wyścig na pierwszym zakręcie
02.03.2010 18:43
0
Zdaję mi się, że na ukończony wyścig możemy trochę poczekać. Mają dużo roboty, chyba najwięcej do zrobienia ze wszystkich ekip, ale szacun za skonstruowanie bolidu od podstaw.
02.03.2010 18:57
0
"...że brytyjska ekipa mimo niewielkiego przebiegu, sporo dowiedziała się o VR-01." czyli dowiedziala sie tyle ze tym czyms będzie mozna walczyc o dojechanie do mety. Swoją drogą to zakladajac ze Lotus, VR i Campos będą jezdzic na podobnym poziomie to zapowiada sie poasjonująca walka o miejsce...ok 20 :)Ale to tylko zalozenia
02.03.2010 19:02
0
Zawsze obserwuję co się dzieje w całej stawce nie tylko na czele. Z tyłu jest często bardzo ciekawie. To będzie ciężka walka dla nowych.
02.03.2010 20:12
0
Oni przynajmniej starają się i dają z siebie wszystko (razem Lotusem )-----bo reszta w głowie ma zmienianie nazwy lub pauzę na rok i właśnie Za Tooooo Mam Do Nich Szacunek
02.03.2010 20:15
0
Ambitni :)
02.03.2010 20:28
0
cały czas piszecie na którym to miejscu chcielibyście widzieć roberta na 1 gp, ja za to chciałbym aby nikt mu się w bolid nie wje*** i żeby się nie skończyło na 1 okrążeniu a emocje będą na pewno
02.03.2010 21:17
0
Od czegos trzeba zaczac ;) Force India tez kiedys zaczynalo i stopniowo malymi kroczkami do przodu , co bylo juz widoczne w zeszlym sezonie . A w przyszlym sezonie Force India nie bedzie juz prawdopodobnie zamykac stawki i to nie tylko dlatego ze dolacza do Formuly 1 grono,, szybkich zespolow" ale tez dlatego ze w mojej opinii Force India robi postepy. taka mala dygresja . A wiec powodzenia Virgin
02.03.2010 22:28
0
Byleby nie rozrzucali części po torze. Wtedy będzie sukces, a ile ujadą to już mnie mniej interesuje.
02.03.2010 22:53
0
ripoor buahaaahahahahahh szczerze twoje haslo dobre z tymi czesciami ale nie badzmy tacy okrutni przeciez to ich DZIEWICZY sezon
03.03.2010 13:15
0
nie ma to jak dobry cel...
03.03.2010 15:17
0
cikawe czy ich autko wytrzyma warunki w bahrajnie ? ale marzyć zawsze mogą:)
14.11.2010 12:45
0
Słitaśna foteczka;p
06.03.2011 11:20
0
Usunięty
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się